Rozhovor pro časopis Intimita - téma 1.Česká škola umění prostituce

24.10.2019 15:04
Jak Tě napadlo jít studovat tuto školu? A jak dlouho takové studium trvá?

1.Česká škola umění prostituce je škola, kterou jsem založila já. V roce 2018 jsem spustila doménu. Školu mám uvedenou na mých webových stránkách. Celých 8 let od roku 2012 přemýšlím o prostituci, zkoumám sexualitu a vědomé mezilidské vztahy. Před tím jsem šest let  podnikala v osobním rozvoji. A ještě před tím jsem šest let tančila v nočních klubech, kde se neprovozovala prostituce, ale erotické prostředí to bylo. Takže 20 let přímé praxe s lidským faktorem a jeho vztazích. Studium je neomezené a individuální.  Vše je v procesu, živý organismus. 

Co je součástí studia takové školy, jaké „předměty“ tam máte?

 2. Součástí studia je práce s tělem, konzultace, teorie, osobní rozvoj.  Záleží na záměru a přání dotyčného.

Co je záměrem takového studia a proč by ji měly ženy studovat?
3. Záměrem je orientace v sexbyznyse, poslání kněží lásky, osobní rozvoj a vhled. Proč by ji měli ženy či muži studovat je čistě na nich. Mě osobně setkání se sexbyznysem velmi pomohlo ve všech oblastech života. 
Je tato škola i pro muže nebo je zaměřená jen pro ženy? Pohybují se v branži prostituce i muži, že?
4. Škola je pro každého plnoletého jedince. Ano, muži jsou od pradávna také v této branži. Týká se to i lidí , kteří se tím nechtějí živit, ale mají zájem si ujasnit archetyp prostituce.
Co Ti nejvíce toto studium dalo? A doporučila bys jej dalším?
5. Celkově mi dalo toto dlouholeté studování svobodu, vhled a pochopení všech životních souvislostí. Nalezení sebe sama. Já nedoporočuji. Osloví mě a přijde ten, kdo přijít má a sám chce, protože cítí, že mu můžu s něčím na tato téma pomoct. 

6. Má nějakou spojitost s touto školou spolek ROZKOŠ bez RIZIKA, z.s., v jehož členské radě jsi místopředsedkyní? Pokud ano, jakou?

6. Rozkoš bez rizika, kterou založila Hana Malinová, s tím má velkou spojitost. Kromě členské rady jsem stále klientka Rozkoše. To znamená, že můžu do Rozkoše kdykoliv na testy. Jsem členka divadelního souboru Rozkoš. Hanka Malinová chtěla takovou školu kdysi založit, ale nezbýval jí na to prostor a ani už chuť. Dozvěděla jsem se od ní o těchto již existujících školách někdy v roce 2013. Už tehdy jsem cítila velkou rezonanci a chtěla jí založit, přestože jsem v té době už přestala poskytovat pohlavní a orální styk a začala se věnovat jen masážím a Sexologické práci s tělem. Musel na to ale dozrát čas a mé zkušenosti.

 

Kontakt

Vladana Augstenová, CSB Sexological Bodyworker, Sexual assistent to disable people, Sexual mentor, Tantra jóga

Praha
+42 725 123 635 - PO-PÁ 12-18h

Informace, zakázky a objednávky prosím spíše telefonicky z důvodu efektivity a rychlé odpovědi. Děkuji


Pokud se nedovoláte, zavolám zpět hned jak to bude možné.


Děkuji za pochopení


Instagram: Vladana KristeNa Augsten